Tamir Ruhsatı İçin Gerekli Belge Ve İşlemler
1-Tamir edilecek gayrimenküle ait tapu senedi örneği
2-Gayrimenkül sahibi veya vekiline ait (tapu senedindeki şahısların tamamının ) müracaat dilekçesi
3-Dilekçe kayıt ve havalesi yapıldıktan sonra imar ve şehircilik müdürlüğü tarafından imar durumu çıkartılacak ve tamir edilecek yapıya bakıldıktan sonra tamire uygun olduğu tespit edilirse tamir ruhsat evrakları hazırlanacak.
4-İmar ve şehircilik müdürlüğü tarafından hazırlanan tamir ruhsatı evraklarının imzası bitirildikten sonra mali hizmetler müdürlüğü tarafından ruhsat harcı hesaplanacak çıkan harç bedeli tahakkuk servisine yatırılacak.
5- Harç yatırıldıktan sonra makbuz ve ilgili evraklar ile tekrar imar ve şehircilik müdürlüğüne getirilip,evrakların tasnifi yapılıp,ruhsat işlemi bitirilmiş OLACAKTIR. 6-Tamir ruhsatı basit ruhsat sınıfında olup,süresi 1 (bir) yıldır.