İlçemizde Cumhuriyetimizin 102.Yıl dönümü kutlamaları kapsamında Atatürk anıtı önünde çelenk sunma töreni düzenlendi. 30 Ekim 2025, 08:55
İlçemizde Cumhuriyetimizin 102.Yıl dönümü kutlamaları kapsamında Atatürk anıtı önünde çelenk sunma töreni düzenlendi.
Törene, Kaymakamımız Sn. Kerem YÜCE Belediye Başkan V. Sn. Adem ÖZGEN, Cumhuriyet Savcısı Sn. Mustafa Furkan GÖZEN, daire amirleri, vatandaşlarımız ve öğrenciler katıldı.
Bu anlamlı günde, Cumhuriyetimizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşlarını, aziz şehitlerimizi rahmet ve minnetle anıyoruz.
Cumhuriyet Bayramı’mız kutlu olsun!
DIĞER HABERLER
-
Haziran Ayı Olağan Meclis Toplantısı Gerçekleştirildi
03 Haziran 2026, 13:10 -
İLÇEMİZİN GELECEĞİ İÇİN ORTAK AKIL TOPLANTISI
03 Haziran 2026, 13:09 -
Altyapıda Güçlü Adımlar, Bayat’a Kalıcı Hizmet
03 Haziran 2026, 13:07 -
Emekleri, gayretleri ve özverili çalışmaları için tüm personelimize teşekkür ediyoruz.
03 Haziran 2026, 13:04 -
Belediye Başkanımız Sn. Ahmet Bahadır Ünlü, Kaymakamımız Sn. Kerem Yüce ile birlikte aziz şehitlerimizin kıymetli emanetleri olan şehit ailelerimizi ziyaret ederek bayramlarını tebrik etti
03 Haziran 2026, 13:02 -
Bayramda Görev Başındaki Kahramanlarımızın Yanındayız
03 Haziran 2026, 13:00 -
Bayramlaşma Programımızda Gönüller Bir Oldu
03 Haziran 2026, 12:42 -
Bayram boyunca vatandaşlarımızın yanında olmaya devam ediyoruz.
03 Haziran 2026, 12:32 -
BAYRAM BULUŞMASI
03 Haziran 2026, 12:30 -
Bayramın Bereketi, Camilerimizde Gül Kokusu ile Buluşuyor
03 Haziran 2026, 12:28







