İlçemizde 19 Eylül Gaziler Günü dolayısıyla anma programı düzenlendi. 23 Eylül 2024, 08:14
İlçemizde 19 Eylül Gaziler Günü dolayısıyla anma programı düzenlendi. Atatürk anıtına çelenk sunulmasıyla başlayan program, saygı duruşu ve İstiklal Marşının okunmasıyla devam etti.
Törene Kaymakamımız Sn. Hakan BAHÇE, Belediye Başkan Vekilimiz Sn. Yüksel ŞİRİN, daire amirleri ve gazilerimiz katıldı.
Başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere Milli Mücadele gazilerimize ve terörle mücadele gazilerimize şükranlarımızı sunuyoruz.
19 Eylül Gaziler Günü kutlu olsun.
DIĞER HABERLER
-
Haziran Ayı Olağan Meclis Toplantısı Gerçekleştirildi
03 Haziran 2026, 13:10 -
İLÇEMİZİN GELECEĞİ İÇİN ORTAK AKIL TOPLANTISI
03 Haziran 2026, 13:09 -
Altyapıda Güçlü Adımlar, Bayat’a Kalıcı Hizmet
03 Haziran 2026, 13:07 -
Emekleri, gayretleri ve özverili çalışmaları için tüm personelimize teşekkür ediyoruz.
03 Haziran 2026, 13:04 -
Belediye Başkanımız Sn. Ahmet Bahadır Ünlü, Kaymakamımız Sn. Kerem Yüce ile birlikte aziz şehitlerimizin kıymetli emanetleri olan şehit ailelerimizi ziyaret ederek bayramlarını tebrik etti
03 Haziran 2026, 13:02 -
Bayramda Görev Başındaki Kahramanlarımızın Yanındayız
03 Haziran 2026, 13:00 -
Bayramlaşma Programımızda Gönüller Bir Oldu
03 Haziran 2026, 12:42 -
Bayram boyunca vatandaşlarımızın yanında olmaya devam ediyoruz.
03 Haziran 2026, 12:32 -
BAYRAM BULUŞMASI
03 Haziran 2026, 12:30 -
Bayramın Bereketi, Camilerimizde Gül Kokusu ile Buluşuyor
03 Haziran 2026, 12:28






