Bayat’ımızı “Yeşil Şehir” yapmak için durmadan çalışıyoruz! 15 Nisan 2025, 16:21
SÖZ VERDİK!
Bayat’ımızı “Yeşil Şehir” yapmak için durmadan çalışıyoruz!
İlçemiz Yeni Mahalle ve Eskialibey Köyü'nde fidanlarımızı toprakla buluşturduk.
Geleceğe nefes, Bayat’a yeşil bir umut ektik!
Belediye Başkanımız Sn. Ahmet Bahadır ÜNLÜ, Orman Genel Müdür Yardımcısı Sn. İbrahim YÜZER,
Personel Dairesi Başkanı Sn. Süleyman OKUMUŞ, Kaymakamımız Sn. Kerem YÜCE, AK Parti Bayat İlçe Başkanı Sn. İbrahim KAYMAZ, Çorum Orman İşletme Müdürü Sn. Aytaç YILMAZ, İskilip Orman İşletme Müdürü Sn. Bülent KAYADİBİ ve Belediye Meclis Üyelerimiz ile birlikte doğamıza can olduk, toprağa umut serptik.
Yeşil bir Bayat için el ele, gönül gönüle!
DIĞER HABERLER
-
Haziran Ayı Olağan Meclis Toplantısı Gerçekleştirildi
03 Haziran 2026, 13:10 -
İLÇEMİZİN GELECEĞİ İÇİN ORTAK AKIL TOPLANTISI
03 Haziran 2026, 13:09 -
Altyapıda Güçlü Adımlar, Bayat’a Kalıcı Hizmet
03 Haziran 2026, 13:07 -
Emekleri, gayretleri ve özverili çalışmaları için tüm personelimize teşekkür ediyoruz.
03 Haziran 2026, 13:04 -
Belediye Başkanımız Sn. Ahmet Bahadır Ünlü, Kaymakamımız Sn. Kerem Yüce ile birlikte aziz şehitlerimizin kıymetli emanetleri olan şehit ailelerimizi ziyaret ederek bayramlarını tebrik etti
03 Haziran 2026, 13:02 -
Bayramda Görev Başındaki Kahramanlarımızın Yanındayız
03 Haziran 2026, 13:00 -
Bayramlaşma Programımızda Gönüller Bir Oldu
03 Haziran 2026, 12:42 -
Bayram boyunca vatandaşlarımızın yanında olmaya devam ediyoruz.
03 Haziran 2026, 12:32 -
BAYRAM BULUŞMASI
03 Haziran 2026, 12:30 -
Bayramın Bereketi, Camilerimizde Gül Kokusu ile Buluşuyor
03 Haziran 2026, 12:28










